lycklig

Var borta och hjälpte till på tävlingarna igår och det gick jätte bra för alla våra ryttare, grattis!

Efter tävlingarna sen skulle jag rida ponnyn. Planen var att skritta en runda ute och sen några varv i padocken eller ridhuset. Men a jag kom inte så långt, när jag kommit upp en bit i skogen stannade han och när jag drev på framåt började han bocka och snurra runt samtidigt, knasponny ;P så då bestämmde jag mig för att återvända hem och vara i ridhuset i stället. Men jag ska säga er att jag faktiskt blev jätte glad när han gjorde det för han har inte bockat så på jätte länge och det beror säkert på att han har haft ont. Hehe lite knäppt att bli glad för nått sånt men han borde ju vara på bättrings vägen:)

Sen tog mamma fröken en stund i linan för vi trodde att hon skulle busa men det gjorde hon inte ;)

Nu ska jag snart gå bort och rida båda två så bloggar mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0