en trevlig helg....

....nästan iallafall.
Som sagt har det varit tävlingar på klubben hela helgen och alla klasserna har jag tillbringat i domartornet. Tycker det har varit trevlig tävlingar med fina rundor från klrks ryttare. Kan väl dock säga att 130 var en "skräckhistoria", ungefär hälften av de som startade ramlade av och några vägrade ut sig, två kom till omhoppning men ingen dubbelnolla. Två av klrks tre ryttare ramlade av!
Något som också varit trevligt är väl att det varit soligt och varmt hela helgen plus att jag fyller femton idag;)

Sen då det som inte varit så trevligt. Det var nämligen så att Lovely fick flytta hem till sig idag så nu har jag bara lilla Shadde kvar:( tråkigt men sant. Känns iallafall skönt att vi fick avsluta med en så bra täning som den i onsdags:) 
Jag är verkligen glad över den tid jag fått med denna underbara häst, jag har lärt mig mycket och haft jätte roligt under tiden. Tack Stall Kastanjegården!


Miss Lovely - Fröken Underbar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0