God förmiddag

Eva träningen igår gick bra tycker jag. Han kändes jätte mjuk och fin även om han var väldigt känslig för min skänkel.
Idag masade jag mig upp tidigt och var i lilla ridhuset tillsammans med Vicke ( http://hoppryttarinnanvicke.blogg.se ) klockan halv nio. Mamma var med så vi satte upp två hinder bara för att kolla så Shadde ville hoppa. Visst ville han men jag känner att jag inte riktigt vill gå på med vänster skänklen, han har ett rätt stort skav där så han börjar kicka, och då sticker han ut där om han inte kommer helt perfekt till hindret. Så vi bestämmde oss för att vi inte åker på tävling imorgon utan att han får vila skaven lite till:(
Nu ska jag fixa lite andra saker sen ska jag, mamma och Lovely ut på promenad och se världen:)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0