torsdag

Träningen igår gick bra tycker jag, visst hade det kunnat gå lite bättre men jag har ju faktiskt inte hoppat henne så mycket. Vi skulle hoppa bana men jag fick mest hoppa hinder för hinder, några linjer klarade vi av iallafall;P Det verkar som att Leif tyckte det gick bra också. Bara jag tog fram lite mer jävla anamma och tog plats så skulle jag reda ut det hela. "Du kan detta" sa han.
Idag tänkte jag bara på att rida framåt och inte så mycket "jobbiga" saker och det tyckte Lovely var jätte skönt. Imorgon ska vi rida för Ninni (jobbigt) men men det ska vi väl klara av.
Shadde fick gå lite mer idag, till och med gallopp:) roligt sa han pigg och glad är jag! Tror att jag bara ska longera honom nu över helgen så att hans dumma skav ska försvinna.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0