onsdag

Lite dålig uppdatering här men så är det bara, sena kvällar i stallet o prov på fredag;P Hoppade Lovely i söndags o det gick super:) Denna vecka har hon fått gå lite lugnare med mest lösgörande arbete.
Shadde har fått lite mer konditionsträning. På fredag blir det fredagshoppning, 1m, o på söndag div1 i Tingsryd,jag rider förmodligen i laget :D
Jag är mycket nöjd med resan till Gbg oxå. Blev en del inhandlat; tävlingsbenskydd till Shadde, torrshampo, ett lila schabrak o en fleece till mig, fick även en blommig tävlingsshorta från KL av Mazetti:)tackar(:
Bilder på inköpen kmr men datorn vill inte riktigt samarbeta;P

Nu ska jag bort o ge hästarna natta mat sen blir det sova. Ha det fint!



Shadde o Breave i sommras, jag vill ha sommar nu!


Kommentarer
Postat av: hanna

varse:D

2010-03-04 @ 07:43:41
URL: http://hannashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0