ny vecka

Orkade inte blogga efter tävlingen i söndags pga att resultatet inte var särskilt positivt. Shadde ville inte gå framåt, bara stod och sparkade när jag skulle starta, så vi kom till andra hindret och sen var det tack och adjö för oss. Jag gav därför min plats i laget till Fillippa och Amigo och dom gjorde ett utmärkt resultat. Vår kiropraktor hade tid att komma i måndags för att kolla Shadde och det visade sig att han hade 6 låsningar lite här och var, stackars ponny:( toligtvis har han gått omkull i hagen): så vila för honom nu i två dar sen skritt och trav imorgon, därför får jag ta Lovely på träningen för Leif imorgon, iallafall på framridningen:)

Resultatet för laget tycker jag iallafall vi ska vara nöjda med, bättre än förra året och det var vårt mål;P Vi slutade på 4 fel  men vi var bäst av fyra felarna och slutade på en 6:e plats. Bra jobbat tjejer!

Ha det bra!



Shadde var mycket nöjd med sin uppstallning;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0