äntligen fredag

Insåg när jag gick till stallet att det var Ninni-träning idag, dock inte min tur. Jaha o var ska jag nu rida då? Slängde mig på telefonen o ringde mamma o bad henne ringa o kolla med den jag delar platsen med om hon skulle rida. Det skulle hon inte så jag o Lovely fick platsen:)hon gick toppen bra o lysnade jätte fint:)



Efter det var det Shaddes tur, fredagshoppning. Framridningen var bara ett kaos av ryttare o hästar o jag blev rätt stressad. När jag kom in strulade hästen innan mig rätt mycket så det blev en lång väntan. När jag satte igång red jag bara på ilska o jag vet inte varför jag var arg,stackars ponnyn ville ju inte hoppa alls. Det blev en del stopp o så så jag var jätte besviken på mig själv för jag vet att det inte går att rida när jag är så arg. Fick rida en runda till när alla var klara o under väntan bara andades jag o försökte lugna mig själv o sa förlåt till lilla Shadde<3 När jag red tänkte jag bara glädje o då gick det jätte bra:)han riktigt sög tag i alla hinder o hoppade utan svårigheter. Så nu har jag en klarat av en La bana:D

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0