Vetrinärbesök och hoppträning

Väldigt dålig uppdatering denna vecka tycker jag. Måste bli ändring på detta nu!

Veterinär besöket i tisdags gav väl inte så jätte mycket men vi ska tillbaka nästa vecka så får vi se hur det är då. Får i allafall rida honom och det tycker han är superkul, han sprang med jätte spättsade öron och benen bara trippade fram;P


Känner mig jätte nöjd med hoppträningen igår. Både jag och fröken skötte oss bra och då blev det perfekt. Kände att jag verkligen vågade galoppera på och samtidigt hålla i. Övningarna var perfekta för oss, mest en små låga hinder och bommar före och efter hindrena. Tur i oturen att det var Lovely jag red och inte Shadde för han hade hatat det, bommar är bara trams enligt honom. Det verkade som att Leif gillade henne lite mer denna gången så det var ju också bra:) Hoppade en oxer på 90cm också och det är nytt rekord för oss:Dhihi

Nu ska jag strax bort och ta in pollarna som får vila idag. Ha det bra!

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0