stackars powni

Förlåt för jätte dålig uppdatering här men mitt hästliv har varit i botten denna vecka. På tävlingarna i söndags ville han inte alls. Han hoppade ettan och tvåan sen mot trean kändes han framåt men några galloppsprång innan la han bara av. När jag kom igen var det likadant så då fick vi gå ut. Självklart blev jag jätte besviken och jag kände bara varför? säsongen började ju toppen och nu vill han inte vad är det liksom? Jag bestämmde mig för att inte gå in i nästa klass utan bara sitta på läktarn och heja på laget som kom 3:a :D

I onsdags kom Cilla och böjde Shadde men hon kunde inte hitta någonting, och jag kan lova att hon böjde redigt ordentligt. Hon sa att hon kunde böja honom som en tre-åring, Shadde är 15, och ändå syntes ingenting ;) Men innan hon hade åkt till oss så hade hon pratat med Marianne, vår "kotknäckare", och hon hade typ berättat vart han hade haft sina låsningar förra gången. När Cilla kände lite där så hade han jätte ont. Så senare på eftermiddagen kom Marianne och skulle kolla och hon kunde knappt röra honom utan att han började gå hit och dit för att det gjorde så ont:( stackars powni. Så vi bestämmde att vi skulle boka tid på ATG kliniken i Tingsryd så att dom får kolla det och så får vi se hur det blir. Så på tisdag ska ponnyn ut och åka, sen är det bara att hoppas på att det blir bra.

Detta betyder alltså att Shadde inte kan gå för Leif nästa vecka utan det får bli Lovely:)waa

Blev ett långt inlägg nu så jag avslutar med en bild på vårt fina div.1 lag.



Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0