ridigt idag

Snälla mamman och pappan fixade stallet åt mig på förmiddagen idag så tack för det. Själv gick jag dit på eftermiddan och red Shadde. Han kändes superfin även om han hade vilat nu några dar, inte alls stel eller sne och han var framåt och ville arbeta:) Red inte så länge men det var en trevlig stund!
Lovely tycker mest livet är blä när man inte får gå i hela hagen och inte bli riden, men sånt är livet;P Det första jag tänkte på när jag såg henne idag var "shit vad vit hon har blivit!" Tänk att hon ljusnar så fort, liksom på bara några dar.

När jag vann stilhoppningen i Älmhult så var priset en träning på Ingelstadgymnasiet så dit ska jag imorgon tillsammans med Hanna:) Vi har valt att låna varsin häst där så det kan ju bli lite spännande och lärorikt att testa nått nytt.

Shadde-bus trivs med att va bäst och aa jag med ser det ut som;P
                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0