Idag är en stor dag

Hann inte blogga igår men idag gör jag det istället;P
Igår fick Lovely gå ut i skogen för första gången i år, våren är kommen. Hon tyckte iaf att det var super kul men hon var jätte snäll. Jag är ju inte riktigt van vid att kunna skritta på långa tyglar så det känns toppen.
Shadde fick gå ett pass i ridhuset efetrsom det regnade och ja han var lika glad som vanligt fast det kändes som att jag kunde rida honom lite mer då.

Idag är det en stor dag, Lovely fyller 8år. Det fick stackarn fira med att gå ett jobbigt lösgörande pass i paddocken.
Idag var var det Shaddes tur att gå ut i skogen. Det tyckte han var roligt och han hittade inte på något bus alls, duktig idiot;)

Imorgon är det ny vecka och nya utmaningar som väntar, min stora utmaning blir väl att blogga varje dag;P


Miss Lovely
11/4 2002
 e.Highlight                ue.Steve's Friend
  äg:Fam.Gustavsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0