Dagens ridturer

När jag kom ut ur stallet och skulle rida Lovely var himmlen alldeles grå så jag valde att rida inne. Men tror ni att det kom en ända liten droppe reng under den tiden jag red då? Nej inte en droppe, typiskt!
Hon kändes iaf rätt fin i början men sen blev det som om hon var på en helt annan planet, hon blir okontaktbar och rör sig hit och dit;)men jag tror hon brunstar och då blir hon sån. Fast de andra som red samtidigt tyckte att jag hade fått bra ordning på henne och att det såg bra ut:D

Sen när det var Shaddes tur började det naturligtvis regna precis när jag skulle tränsa och då var inget ridhus ledigt. Men men det fick bli att rida ute ändå. Först en skritt runda sen lite trav i paddocken. Han sprang på med öronen spetsade som vanligt och verkade tycka att allt var väldigt intressant;P

Efter att jag var klar i stallet så gick jag och Vicke och tittade på fredagshoppningen och babblade en massa skit, alltid lika trvligt;)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0