åter igen.....

.....var det ett tag sen sist. Denna vecka praoar jag på dagis och det är hur jobbigt som helst så jag är helt enkelt jätte trött när jag kommer hem;P
Jonas hittade (förhoppningsvis) vad som var fel på Shadde i måndags. Så nu får han stå i liten hage och bara skrittas tills dess att vi ska ner igen, då är jag ledig och får åka med :)

Lovelys fot var bra i går så nu har hon sulor på bakfötterna och får börja ridas igen. Men idag är hon på äventyr. Det är nämligen så att hon ska till tandläkaren idag men mamma kan inte gå från jobbet så Lovely får stå i en hage ute på Stora Vörta och sen kommer hennes ägare til henne när tanläkaren är där ;)

Nu ska jag gå bort och ta in Shadde sen ska vi åka och hämta Lovely. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0